Miesięczne archiwum: Październik 2017

Głowo-łamacz

Któż z tych, co się interesują przebiegiem rozmów kwalifikacyjnych i/lub próbują się do nich przygotować nie słyszał o podchwytliwych albo po prostu absurdalnych pytaniach zadawanych przez rekruterów? Najczęstszy powód do skarg z tym związanych to ten, że mnie…. nikt takich pytań nie zadawał! Więc jak to z nimi jest? I czy można się przygotować do niespodziewanych pytań?

Czytaj dalej Głowo-łamacz

Króliczek jako produkt

„Playboy”, czasopismo dla mężczyzn, to i jego symbol, charakterystyczny króliczek z muchą, to marka tak znana na całym świecie jak McDonald czy Coca Cola. Twórca potęgi Playboya, Hugh Hefner, zmarł niedawno, w wieku 91 lat, a i sama marka „Playboy”, istniejąca na rynku od 64 lat, czasy świetności ma już za sobą. Na bazie jednego z okolicznościowych artykułów, napisanego przez Przemka Berga, redaktora naczelnego polskiej edycji Playboya w latach 1998-2002, warto zwrócić uwagę jak na przestrzeni ponad 60 lat czasopismo Playboy przechodziło wszystkie klasyczne fazy życia produktu rynkowego.

Czytaj dalej Króliczek jako produkt